De Albert Heijn Eredivisie

Albert Heijn meldt vandaag op hun website dat het bedrijf de komende drie jaar sponsor van de Eredivisie zal zijn.

ZAANDAM, 12 juni 2008 - Albert Heijn gaat voetbal omarmen als platform voor activiteiten met een link naar sport en gezondheid. De eerste stap in dit kader is een officieel partnership met Eredivisie CV. Per 1 juli aanstaande gaan beide partijen een driejarige overeenkomst aan met een optie voor verlenging van twee jaar. Sander van der Laan, directeur Commercie Albert Heijn: "Albert Heijn wil een supermarkt zijn die midden in de samenleving staat en waar iedereen zich thuis voelt. Als grootste supermarktketen van Nederland willen we een actievere maatschappelijke rol spelen op het gebied van sport en gezondheid. Zijnde breedtesport nummer 1 in Nederland past voetbal daar uitstekend bij. Voetbal vormt ook een ideaal platform voor spaaracties."

En inderdaad, alle wuppies en welpies van Nederland zullen dit zeker beamen.

0 reacties: